سقف پارکینگ

همواره یکی از ملزومات ساختمان ها، تامین فضای مناسب جهت قرارگیری وسایل نقلیه است. امروزه خصوصا در کلان شهرها، باتوجه به افزایش چشمگیر جمعیت و گسترش روز افزون استفاده از وسایل نقلیه، ساختمان ها با مشکل تامین پارکینگ لازم برای ساکنین مواجه اند. این مشکل خصوصا در ادارات، سازمان ها و بعضا در کارخانه ها بیشتر به چشم می خورد. اغلب افراد در فصول گرم سال با مشکل گرم شدن بیش از حد وسیله نقلیه خود مواجهند، که در نوع خود برای ماشین نیز آسیب هایی به همراه دارد. همچنین در فصول سرد نیز علاوه بر بارش برف و باران روی خودرو، همواره اتومبیل در معرض یخ زدگی قرار دارد.

سایبان پارکینگ UPVC

از سویی دیگر، در سایر ایام سال خودرو در معرض کثیفی حاصل از فضولات پرندگان، شیره درختان و … قراردارد که می تواند عواقبی را خصوصا برای رنگ خودرو سبب شود. سایبان ها علاوه بر محافظت از خودرو ، در حیاط یک خانه ویلایی کاربری های مختلف دیگری نیز  دارد. مثلا می توان از آن به عنوان آلاچیق استفاده کرد یا در زمان نیاز بعنوان یک انبار موقت از آن استفاده نمود. حتی در یک ساختمان ویلایی که دارای پارکینگ ماشین نیز می باشد، ایجاد یک سایبان برای لحظات خاص، کاربردی و مورد نیاز است. حسن استفاده از سایبان ها، ایجاد فضایی امن و قابل استفاده در مقابل نور خورشید، شرایط جوی مختلف و حتی ممانعت از برخورد اجسام از ارتفاع با وسایل نقلیه می باشد. روش کار ما در شرکت گلدیس سانیا سقف ساخت، نصب و فروش لوازم سایبان های ثابت است. سایبان ثابت معمولا با استفاده از چند شاخه پروفیل آهنی و نصب ورق های فلزی و غیر فلزی درست می شود.

همچنین اگر که مایل هستید تا در مورد تایل سنگریزه بیشتر بدانید کلیک کنید.

تلفن های تماس :

دفتر مرکزی صادقیه 02144266777

واتس اپ 09123074579

سقف پارکینگ ویلایی

سقف پارکینگ ویلایی :

چنانچه منزل مسکونی شما به صورت ویلایی هست به احتمال زیاد با مشکل پارکینگ ماشین و تابش نور مستقیم خورشید روی سقف خودرو مواجه هستید چنانچه این تابش روی سقف خودرو به صورت مداوم باشد به رنگ سقف خودرو قطعا آسیب وارد میکند برای جلوگیری از این آسی میبایست از سقف پارکینگ ویلایی استفاده کنید  که این سازه را میتوانید با انواع پوشش سقف پارکینگ ویلایی پوشش دهید اعم از متریال سبک و یا سنگین که عبارتند از ورق های شیروانی و طلق های نورگیر پلی کربنات

 

سقف پارکینگ با پوشش پارچه ای :

پارچه ای که برای سایبان ماشین استفاده میشود باید توانایی بازتاب نور را داشته باشدکه زیر سایبان خنک شده و اتومبیل از گرمای زیاد و اشعه های مضر خورشید برای رنگ بدنه جلوگیری کند .بهتر است از پارچه های کششی استفاده کنید که دارای پلی استر باشند و اتصلات فولادی داشته باشند که در کنار گالوانیزه بودن و زنگ نزدن استحکام کافی برای سازه را ایجاد نمایند.

اما بهترین گزینه ممکن برای سایبان ماشین ورق های شیروانی از جنس UPVC هستند که علاوه بر طول عمر بالا در اندازه های مختلف قابل برش و سفارش هستند و با انعطاف و خمشی که دارند میتوانید به صورت قوس دار سایبان ماشین خود را داشته باشید که علاوه بر ظاهر زیبا تجمع آب در بالای سقف را نداشته باشید.

سایبان ماشین

انواع مدل های سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ ماشین :

امروزه دلیل زیادی برای ایجاد سایبان ماشین در محوطه مجتمع های آپارتمانی وجود دارد. شاید بیشتر مجتمع های آپارتمانی قبلا پارکینگ داشته باشند، اما احتمالا برخی خانواده ها بیشتر از یک ماشین دارند و داشتن یک ماشین بدون سایبان در محوطه باز، می تواند نگران کننده باشد.

سایبان پارکینگ ماشین

در فضای باز اداره، کارخانه یا شرکت ها همیشه تعداد زیادی ماشین پارک شده وجود دارد. نیاز مبرم این ماشین ها به سایبان امری بدیهی است؛ چراکه این ماشین ها  هر روز در طی ساعات کاری بصورت مستقیم در معرض نور خورشید، شیره درختان، فضولات پرندگان، باران های اسیدی و دیگر نزولات آسمانی قرار دارند، که می تواند استهلاک زیادی برای ماشین به همراه داشته باشد.

سایبان پارکینگ ماشین در ورامین

برای انتخاب متریال مناسب مصرفی برای انواع سایبان پارکینگ نیاز به کارشناسی محل اجرای پروژه می باشد. یو پی وی سی بهترین متریال برای پوشش سقف پارکینگ است. معمولا سایبان پارکینگ در نزدیکی ساختمان قرار دارد و لذا استفاده از مصالح فلزی برای پوشش سقف پارکینگ به سبب ایجاد سر و صدا جایز نیست. از طرفی انعکاس نور خورشید می تواند باعث بروز مشکلات برای ساختمان و حتی ساختمان های مجاور شود. ورق های یو پی وی سی دارای مزایایی مثل عایق صدا، دما و رطوبت هستند و در کلیه مناطق آب و هوایی امکان استفاده دارند.

 

تلفن های تماس :

دفتر مرکزی صادقیه 02144266777

واتس اپ 09123074579

طراحی استراکچر یک سقف سایبان ماشین (پارکینگ) دو طرح را شامل می شود:

  • دو طرف ستون
  • یک طرف ستون
سایبان پارکینگ دو طرف ستون

مدل دو طرف ستون

سایبان پارکینگ یک طرف ستون

مدل یک طرف ستون

مدل یک طرف ستون سایبان ماشین زیبایی بیشتری دارد و از سویی دیگر، ورود و خروج به این پارکینگ بدلیل نداشتن ستون اضافه راحت تر است. به این مدل سایبان پارکینگ مدل قوسی یا نایکی هم گفته می شود. سازه به دلیل دکوراتیو بودن با مدلهای مختلف ساخته می شود که در ساخت سازه می توان از پروفیل، لوله و تیر ورق استفاده کرد.

ابعاد استاندارد یک سایبان ماشین سواری 275×550 سانتی متر است و ارتفاع سقف از زمین 250 سانتی متر است. در سایبان مدل قوسی برای هر دو عدد ماشین دو ستون قوسی اجرا می شود. البته این ابعاد در شرایط مختلف، مثل تعداد ستون مشترک یا دیوار کناری متغیر است.

سایبان استخر

استخرهای رو باز در کنار مزایایی که به همراه دارد، دارای مشکلاتی نیز است. اغلب این مشکلات سبب می گردد تا افراد روی آن یک سایبان ایجاد کنند و یا به کل فضای اطراف استخر را بپوشانند. مشرف بودن ساختمان های مجاور، کثیف شدن آب استخر در اثر ریزش گرد و غبار و برگ درختان، تابش سوزان نور خورشید یا حتی بارش برف و باران از دلایل ایجاد سقف و سایبان برای استخر ها هستند.

سایبان استخر

سایبان استخر به صورت قوسی یا شیب تند اجرا می شود. به این دلیل که در صورت ایجاد بخار در زیر سقف سایبان ریزش قطرات آب به کنارهای سقف سایبان منتقل شود و ریزش قطرات مستقیم و به فضای اصلی استخر نباشد.

در پوشش سایبان استخر به دلیل وجود بخار آب بهتر است از متریال غیر فلزی استفاده شود. البته در صورت ایجاد سقف کاذب و همچنین پوشش عایقی می توان از هر متریالی استفاده کرد. ورقهای غیر فلزی نظیر انواع پلی کربنات و انواع طرح های یو پی وی سی بهترین گزینه برای پوشش سایبان استخر هستند.

پلی کربنات ها به دلیل ویژگی عبور نور شرایط بهتری دارند. پلی کربنات دو جداره و چند جداره دید واضحی ندارند و این می تواند در جایی که دید مشرف به استخر از اطراف وجود دارد یک برتری ویژه نسبت به سایر متریال ها محسوب می شود.

سایبان پلی کربنات

نصب انواع پلی کربنات ها نیاز به تخصص ویژه ای دارد. پلی کربنات به شکل تخت و در ابعاد ثابت 210×600 سانتی متر و 205×305 سانتی متر تولید می شود. محاسبه دقیق فواصل زیر سازی و استفاده درست از یراق آلات آب بندی، از جمله مواردی است که میبایست توسط کارشناسان تحلیل و بررسی گردد. همچنین میتوانید از ورق طرح سفال برای پوشش سقف سایبان پارکینگ استفاده کنید

تلفن های تماس :

دفتر مرکزی صادقیه 02144266777

واتس اپ 09123074579

نکات مهم در سایبان پارکینگ

  1. مقاوم در برابر آتش : ورق شیروانی UPVC  ضد حریق بوده و درصورت آتش گرفتن براحتی به حالت خود خاموش شوندگی میرود و با کمترین تلاش میتوانید آتش را مهار کنید.

3. آب گریز بودن : با طرح های اجرا شده در تایل های UPVC خیالتان از بابت تجمع برف و باران راحت میشود زیرا با طرح های اجرا شده در این تایل آب به سادگی به بخش های بیرونی سایبان ماشین هدایت میشوند.

4. مقاومت در برابر وزش باد شدید:
سازه سقف پارکینگ شما باید به گ.نه ای اجرا شود که با بادهای شدید جابجا نشده و از جای خود کنده نشود .

5. ثبات رنگ پوشش :
مواد استفاده در مصالح مورد اجرا بسیار مهم است که مرغوب باشند و به مرور زمان تغییر رنگ نداده و زیبایی خود را از دست ندهند.

6. شستشوی سایبان پارکینگ :
سازه مورد اجرا باید قابلیت شستشو را داشته باشد که مواد نانو 

سایبان پارگینگ که در باغ ها و ویلا ها که درخت و فضای سبز طبیعی بزرگی دارند همواره دچار قارچ زدگی می شوند اما مصالح جدید UPVC از این مشکل جلو گیری کرده و سازه شما دچار چنین مشکلات اقلیمی نخواهد شد .

انواع سایبان ماشین :

سایبان ماشین خود را میتوانید هم با استفاده از ورق شیروانی گالوانیزه پوشش دهید هم از ورق های سبک تر ورق شیروانی UPVC استفاده کنید که در رنگ بندی های مختلف تولید شده و با ضمانت خدمت مشتریان گرامی ارئه میشود همچنین میتوانید از طلق های پلی کربنات استفاده کنید که در انواع مختلف از برند های خوب در سانیا سقف موجود هست.

قیمت سایبان پارکینگ خودرو

قیمت سایبان پارکینگ خودرو بر اساس نوع متریال و متراژ مد نظر شما تعیین میشود برای برآورد قیمت سایبان پارکینگ خودرو با شماره های سانیا سقف تماس بگیرید 

تلفن های تماس :

دفتر مرکزی صادقیه 02144266777

واتس اپ 09123074579

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *